B.oB - Magic ft. Rivers Cuomo

Hej! Jag har verkligen fastnat för denna låten alltså! Jag har inte hört den så mycket, men min kompis spelade den för mig en dag, och jag blev helt kär! Jag har bara hört den på radion några gånger men inte tänkt på hur bra den är. Videon är också bra, man blir riktigt glad av den. Lyssna och njut! hahah ja njut...jag vet inte siktigt om det är det rätta ordet men...gör det ändå! :D

Dessutom gillar jag B.o.B riktigt mycket! Han är skitcool och följer sin egen stil, något som alla borde göra!



hörs!



lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: mikaela paxby

HAHAHAHA, den låten ger mig skrattanfall! xD <3

2010-11-07 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se