Behandlad som ett litet barn ^^ ...

Haha, idag var jag hos tandläkaren (y' Så har jag varit med om värsta traumat för ett tag sen med en väldigt dålig tandläkare (!) för hon skulle borra, så hade hon inte satt någon bedövning typ, så det gjorde jätteont, och det var jättehemskt för jag hade två människor rakt upp i huvudet och jag bara ligger där och har jätteont och så börjar jag gråta helt plötsligt för att allt är så hemskt! Så tar hon mer bedövning, men det gör fortfarande ont så hon tar ännu mer bedövning och typ 5 gånger gör hon det. Och efter DET traumat så var jag så rädd för att gå till tandläkaren, och jag fick en annan tankläkare som skulle borra (för hon första dåliga gjorde det inte ens ordentligt) och hon är jättebra. Hon vet att jag är jätterädd nu, så hon tog den stakaste bedövningen med en gång, och så gör hon som mot ett litet barn: eeeettt...tvååååå...treeeeee! BRA! kan vi fortsätta? =) så borrar hon medan hon räknar och sen slutar hon en stund. haha riktigt mysigt faktiskt, elelr i alla fall så mysigt det kan bli när man borrar... ;)



lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se