Bilder från Sturup!

För ett tag sedan var vi på något utbildningsgrejs på Sturup, Malmös flygplats. Här kommer lite bilder. Det var faktiskt nice där :D



all eyes on tobi i bakgrunden xD


jag och min BFF hahah :D



davido!



Här sitter man och chillar antar jag :P



haha jag och nina :P


elias och jag =)



hahaha david-fisken är med på egobild ^^

jag och nina i bussen =)



vilken heting va höhö, brandbil 8)

här sitter man i bussen igen då, med en gäst :P


'
all eyes on tobi igen :P




lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: nina

HAHHAAH, du får skicka dom sen :D

2010-10-28 @ 22:48:19
URL: http://nninamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se