Cheercover...

Haha hejsan! Ja, vi har köpt cheercover. Det där sminket från tv-shop. Det är en fin reklam med massa kvinnor som alla säger att det är helt perfekt, sånt bedrägeri! Jag ska säga er att det är INTE så bra som det borde. Det kostar också 625 kr! Och det är värt ingenting. För det första är burkarna mycket mindre än vad man tror att de ska vara. För det andra så luktar det Billigt Smink om ni förstår hur det luktar. För det tredje är det inte ens så bra smink, om det är så dyrt så tror man ju i alla fall att det ska vara bra. Så det får inte bra betyg av mig! Det innehåller inte heller någon foundation eller så, utan det är bara lite puder, som inte syns. Dåligt! Köp inte.

Haha, det är ändå lite kul att jag och min mamma alltid går på TV-shop.





lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: - rosanna

haha , men det är typ så med allt sånt som kommer från tv-shop .

1% av allt funkar som det ska och hjälper .. x]

2010-10-19 @ 18:38:09
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se