Fotbollsträning

Hej! Idag klockan 10 kom min syster in och väckte mig, sa att jag skulle vakna och att vi skulle dra och träna tre kvart senare. Men jag kunde inte träna ändå, för jag har fått problem med min rygg igen =( Det var samma för ett år sedan, jag tror att det har att göra med hösten och vädret allts. Mina leder kanske inte klarar av att det är så kallt. Men i alla fall så åkte jag med och tittade på träningen, det var ju trots allt den första inomhusträningen idag! Jag tycker det är så synd att jag inte kan träna, det är ju så kul inomhus! Men nu ska jag få lite massage av klubben, så det kanske går över. Eller vi kan ju i alla fall hoppas! HÖSTLOV!

hörs senare ;)



lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se