Hårinpackning, Recencion

Hej! Jag tänkte passa på att ge er ett tips på en inpackning jag har!

Produkt: Loreal Elvital hårinpackning Re-Nutrition

Kostnad: har för mig att den kostar ca 50 kr på t ex ICA och Åhlens

Om produkten: Tillför intensiv näring till torrt hår för att ge det elasticiteten och spänst tilbaka. Håret blir mjukt, får nytt liv, återfår elasticitet och spänst utan att tyngas ned.

Omdöme: Jag tycker att dena inpackning är ganska bra faktiskt! Just den sorten som jag har (gulvit burk) tillför extra mycket fukt och näring, vilket mitt hår precis behöver! Jag tror att den är bäst för lockigt hår, eftersom den innehåller så mycket fukt. Den varar länge, och det är billig, vilket gör det hela ännu bättre! Jag rekomenderar elvitals hårinpackningar, för att de är billiga, och att de är anpassade för alla olika hår. Det finns vissa som är till för skadat hår, torrt hår och även för att få ditt hår blankare. Ett pluss är att håret inte blir tyngre, bara för att man har haft i hårinpackningen. Men jag tycker att man ska ha i hårinpackningen lite längre än vad det står på förpackningen, jag brukar ha i den i ca en halvtimme eller så, men det funkar för mitt hår i alla fall. Hoppas det hjälper, Hörs senare!







lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se