Hemmaspa idag!

Hejaan alla! Klockan är 1 och jag vaknade precis. Jag vet inte varför jag är så trött nuförtiden. jag sover alltid såhär länge på just lördagen...kanske för att det är så mycket i skolan nu. Men sen är det nog också för att jag är uppe så nedrans sent på fredagarna! Ahja.
Idag ska jag inte hitta på så mycket, men jag ska göra ett hemmaspa! :D Jag ska bada med värsta tända ljusen och musik haha. Sen ska jag ha i min fina hårinpackning från elvital! Den är faktiskt himla bra. Det kommer lite bilder på mitt lilla spa senare. Hoppas ni har det jättebra tills dess!

love



lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

skönt med hemmaspa :D

allt bra?

2010-10-16 @ 14:16:49
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/
Postat av: ♥ p i n k y p i e r c i n g ♥

svar: ´haha okej :P det är bra, förutom att jag har en ond finne på läppen som svider :(

2010-10-16 @ 15:18:25
URL: http://photosbypinkypiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se