ny header!

Jo nu har jag fått en bild till bloggen som startsida! Bloggen fixas för fullt nu, och den är inte färdig än, men jag börjar så smått att komma igång. Jag kan berätta att i min blogg så kommer jag att skriva om allt möjligt! om t ex min vardag, mode, shopping (haha låter så tråkigt, får skriva något annat kul nu) men också om självkänsla, tips om produkter OCH dessutom tänkte jag göra en guide som lär dig blogga, och hur DU får en framgångsrik blogg! vad sägs om det? ;) Den guiden kommer ut snart också, och det blir en kategori om det om ett tag. Och det var allt för mig för denna stund, hörs sen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se