Rosa Bandet





Hej! Som ni kanske ser, så har jag en liten "band" uppe i det högra hörnet, ett band som jag har för att stödja Rosa Bandet. Detta är ganska lätt att fixa, och såhär gör ni för att fixa det:

(detta är för er som har blogg.se)

1. Gå först in på design, och sedan kodmallar.

2. Där scrollar ni ner tills ni ser en rad som heter : <body>

3. Gör en ny rad direkt under, och där kopierar ni in denna koden:

<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></script>


4. Sedan är det bara att spara kodmallen, and done! =)
(glöm nu inte att göra detta på alla sidor, såsom framsidan, arkivsidan, inläggssidan och kategorisidan)


Detta är en sådan enkel insats att göra, så jag tycker att alla borde ha ett rosa band på sin blogg, fixa nu!

Kommentera gärna om det hjälpte, och om ni satt in ett rosa band på er blogg nu.

hörs sen!



lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: Em

sv; Javisst kan jag förlja din blogg på bloglovin, följ gärna min också! :)

2010-10-18 @ 15:53:05
URL: http://emmyashleaf.blogg.se/
Postat av: luffi

tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag kommer inte ihåg hur jag la dit den! MEN! jag ska ge dig så mycket hjälp jag kan!! finns supermassa och bra tips på designadinblogg.se!! där finns det tips om hur man gör och väldigt lätta att hänga med i! samt massa massa annart! kika där så kommer du snart ha en sån lite bloglovingrej där!!



gör du nu då? kram

2010-10-18 @ 19:45:55
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se