Skottlossning!

Haha hej! Det är nu fredagkväll, och jag har inte så mycket att hitta på. Jag har varit i malmö hos min moster i en vecka nu, och jag kom precis hem. Jag tänkte vara hemma nu i helgen, men jag drar nog igen på måndag eller tisdag. Jag gillar verkligen Malmö.

Men en sak är ju lite läskig just nu! Har ni hört om skottlossningarna?! Det är ju jättemånga! Och de blir bara fler och fler, det är säkert runt 20 skjutningar, och det skjöts ju två igår också. Dessutom var de kvinnor! Så gärningsmannen har nu bytt mönster lite, om det nu är samma vilket de tror, från att skjuta invandrarmän utomhus på bullhållplatser, till att skjuta kvinnor i deras egen lägenhet. Att det är någon rasist/nazist i farten är ju ganska klart, då det bara är invandrare som blir skjutna. Det är ju bara för hemskt, att man som invandrare ska vara rädd nu, bara för det går runt en GALNING som skjuter folk! Bara för att de inte ser ut som honom! Ja, de tror ju att han är en svensk. Eller en hon. Vi får väl vänta och se, och hoppas på att de hittar honom/henne snart...

hörs senare!



lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se