Torsdag!

Hejsan! Jag håller inte till hemma riktigt nu på några dagar, utan jag är hos min moster nu. Mysigt är det! På morgnarna är det dock lite kallt, för jag åker bussen till skolan nu, och jag kommer alltid så det är typ 7 minuter att vänta på bussen. Så då står man och fryser i 7 minuter liksom, haha och det är länge om man bara står stilla! Mina läsare har sjunkigt mycket nu helt plötsligt, sen jag inte har kunnat uppdatera lika ofta ;o tråkigt...men det kommer bättre tider! det kan jag lova ;) Det är bara för att jag inte är hemma nu, så kan jag inte uppdatera lika ofta...

Men hur har ni haft det idag? Det är torsdag! Roligt roligt! Imorgon är det fredag, har längtat hela veckan. Det känns som om tiden går så sjukt långsamt nu, speciellt denna veckan, det har gått otroligt sakta! Jaja, en dag till får vi klara mina vänner. Helgen är påväg!



lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: mikaela paxby

haha tycker du att tiden går långsamt? jag tycker snarare att tiden går jävligt snabbt :o <3

2010-10-21 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se