Wooho hemma igen!!

Hej!! Har nu inte bloggat på ca tre dagar ;o Men i alla fall så är jag hemma från Lalandia nu, för kanske en kvart sedan. Har saknat bloggen lite alltså ^^ Denna helgen har jag åka vattenrutschbaner (stavas?), badat, bastat, chilat i bubbelpoolen och bara tagit det lugnt.
Fast frågan är om man kan säga att jag har tagit det lugnt. För det jag har gjort mest är att åka en asball grej som hette Wild River! Det är en "flod" som man åker runt i, och det går snabt, och helt plötsligt kommer ett stup och en virvel i vattnet, och sen åker man rutschbana, och sen landar man i en pool. Den är så sjukt ball alltså! Ni borde verkligen åka den någon gång, så nästa gång ni är på Lalandia i Danmark, så glöm inte att åka den vilda Wild River! ;)

(finns tyvärr ingen bild på den)

Skulle också passa på att säga att jag skulle ta bilder till bloggen egentligen, men jag kunde inte, för man låste in alla saker i skåpen och hade inte med sig något in, så jag kunde inte ta med något att fota med =(

hörs!



lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se