Bara jag som älskar att vara försenad?

Hejsan!
Vad gör man en dag som denna? Det ända jga har gjort idag (utom att käka hela tiden) är att ha tränat idag på morgonen. Jag trodde ju såklart att jag skulle kunna VAKNA av mig själv...i tid...gud vad fel man kan ha då. Jag vaknade 11.20, alltså 10 minuter innan jag skulle träna. Perfekt. Men jag slängde på mig mjukisbrallorna, satte håret i en tofs, borstade tänderna och tog min väska (redan packad) och blev körd precis i tid.

Gud vilken kick man får av att veta att man är försenad asså haha. Man vaknar, tittar på klockan, hinner tänka "shit!" och sedan är man iväg. När man precis inser att man har typ en kvart på sig att komma till skolan ilar det bara i hela kroppen. Sköna känsla asså.



kisskiss!   ... (Haha nej jag skojade, är inte någon fjortisbloggare idag tack)





lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se