En dag går till spillo

Hejsan hoppsan lillebror! Asså jag älskar Karlsson på Taket, eller jag gjorde, tills min lillebror har tjajat ut det så mycket för att han kollar på det 24/7. Fast det gör han med alla de där filmerna och så man kollade på som liten, det är liksom minnen, det är inte MENINGEN att jag, 15 år, ska höra pippi, madicken och karlsson (plus då alla andra filmer man såg som liten) hela dagarna. Och sedan hata alla de filmerna, men så är det.

Idag har jag gjort en ända sak...sovit. Till 15.00. Kan ju bara skönt ibland, eller rättare sagt, det ÄR skönt, men samtidigt så är det hela min dag som går! man vaknar heller inte riktigt när man verkligen sover ut, för man slänger bara på sig något och gör inget mer utom att titta på film eller sitter vid datorn. Så man förblir liksom helt trött! Eller det är bara jag?

Jag har gjort en sak till idag (jag ljög när jag sa att jag bara har gjort en sak idag)! Kollat på typ avsnitt 6 av Ung & Bortskämd. För efter att min käära Jean-Pierre åkte ut blev jag så deprimerad att jag inte kunde kolla vidare på det haha. Nej men det var itne kul att kolla vidare riktigt längre, för Jean-Pierre var den ända som var ball och skiiitsöt (och Tim-Joel, men inte lika mycket som JP). Men jag kände att jag inte bara kunde skita i att titta vidare på det, för jag har ändå följt det hela vägen, så jag kan ju inte bara banga slutet. Så jag glor väl vidare på det =) Ha det!











lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se