Facebook...

Hejsan! Ja nu var det ju ett tag sen haha. Men...MEN jag ska nog försöka starta blogga lite igen. För jag har nu tagit en liten paus från facebook. Skönt tycker jag, men det är faktiskt svårt. Svårare än vad jag trodde, helt plötsligt måste jag hitta något annat att göra så fort jag sitter på datorn.

Men en sak har ju blivit bättre! Nu när jag har lite torka på vad man kan göra på datorn, blir det tråkigare att vara på datorn, så jag gör annat istället. Som att städa rummet! Haha låter skoj?? det är det inte, men jag har liksom lite tid till annat nu liksom. Vilket är bra tycker jag , ska försöka finna mitt liv igen haha.



Ha det bra!



lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se