I can't handle this any longer.

Haha, det är sant, jag klarar inte detta längre! Jag har varit utan facebook i typ två dagar, tog bort den i lördags, och jag saknar lille älskling så mycket!! Hela mitt liv är ju fan där haha, och folk lägger in bilder på mig som dem inte kan tagga, det är sad =( Jag vill ha tillbaka det skitmycket, men det är ju bara löjligt om jag inte klara mer än typ två dagar haha. Jag gör ju detta för att få bort mitt beroende! Men det är ju så drygt just nu, för vissa dagar gör man ingenting på, och då är det skitsvårt att hitta saker att göra! Så jag måste vara sysselsatt nu asså, hitta på saker varje dag, men det är lite svårt. Vet inte ens vad jag ska göra hela dagen imorgon, förslag? =)

Men nu måste jag dra, ha det fint!

Facebook... I love you...






lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: Natta

hahah bra där greta bra där ;) <3

2011-01-04 @ 16:03:05
URL: http://meewee.blogg.se/
Postat av: nina

sv ; höhööhh liiite (a) <3

2011-01-20 @ 15:46:15
URL: http://nninamalm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan, Intressant blogg!



Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.



Hälsn.



Jessica

2011-05-04 @ 15:48:30
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se