Kissie = Virus ?

Hej! Nu ska jag berätta en konstig grej...varje gång jag har varit inne på kissies blogg, så har det hänt konstiga saker med min dator. Japp jag ljuger inte. Internet blir helt segt och mitt spotify fuckar sig, helt plötsligt går det inte att få igång någon ny låt, och hela spotify ändrar färg till svart. Jättekonstigt!

Jag tror att spotify ändrar färg för att det reagerar lite som ansiktet gör när man håller på och spy, och man ändrar färg. Fast istället för att bli typ blek...eller grön (blir man det?) så blir spotify svart.


Så nu har jag spekulerat lite om vad det är som kan ha hänt dessa gånger, jag vet inte riktigt vilken teori som stämmer, men det ska jag titta närmare på...

TEORI 1: Kissie är en ond människa och har virus på sin blogg (såklart så är detta med flit för att skada människor)

TEORI 2: Min dator kan inte ladda upp så mycket skit som hon har skrivet där.

(TEORI 3: jag har helt enkelt en dålig dator som inte fixar att visa vissa sidor)

Men! Jag tror på teori 1, det verkar mest kissie över den.





lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha nej kissies blogg hade virus på sig innan ;)

2011-01-03 @ 01:58:41
URL: http://nninamalm.blogg.se/
Postat av: Natta

haha aww, älskar sättet du skriver på :D

ja du har tagit tre av bilderna i min header, den andra har faktiskt min pappa tagit ;D awesome ..

2011-01-04 @ 02:00:55
URL: http://meewee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se