Blir lite sur här...

Nu blir jag lite sur på min dator, precis när jag har skrivit ett helt inlägg och ska precis typ publicera det så försvinner det. Det står att internet kraschat eller nått, och bara stängs ner. riktigt störigt. Men Whot evaar!
Nu är det så att jag har inte bloggat på några dagar som man kanske märkt... sorry. Anledningen till varför jag inte bloggat är för att det har hänt ganska mycket de senaste dagarna och kommit hem ganska sent, och inte varit på datorn. Det är sent nu med, men kände att jag var lite tvungen ;)
I tisdags hade jag och nathalie en liten photoshot i alla fall, med en minihäst tilochmed! Tänkte lägga ut några av dem bilderna, så här kommer dem!
.
.
.
.
.
jag och nathaliee!! <3
.
.
have a good day! <3
lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: den coolaste personen i hela världen!

gretchen, gretchen, gretchen, du måste uppdatera mkt nu när jag e sjuk så jag för lide tidsfördriv ;)

2011-10-02 @ 01:17:20
Postat av: tess

jätte fina bilder :D älskar den med hästen :D

2011-10-02 @ 12:56:51
URL: http://tesslarssons.devote.se
Postat av: Nattaaaa

hehe ;D

2011-10-03 @ 09:54:38
URL: http://meewee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se