Hovsa!

Haha klart vi får blanda in lite danska här i bloggen, hovsa är då hoppsan, då vet ni det! nej men gud vad tråkigt :( Jaja, jag har haft fullt upp denna veckan, har inte blivit jättemycket uppdateringar på bloggen tyvärr. Jag har varit och shoppat med Putu i förrigår, då shoppade jag två par byxor, dem ska ni få se vid tillfälle! Sedan åt jag SUSHI med pappa på kvällen och drog till sist hem till min kusin och sov där.
Allt har varit bra i skolan idag, det började med ett idrottspass som vanligt, och som vanligt ska man alltid DÖ under det. Vi har en riktigt bra lärare, men han är ju ganska hård ;) vi gjorde något som kallades Core, typ mag- och ryggträning, riktigt jobbigt! men kul, kanske ska börja göra sånna grejer på friskis och svettis eller något sånt, skulle vara roligt.
Jaja nu kom jag hem från skolan, inte några planer för kvällen för utom att skiva på en inlämning som ska vara färdig idag. Efter detta jobbiga träningspass kunde jag inte hjälpa att käka lite pringles, hejdå!
PS. Det blir inga bilder i detta inlägget för min dator strular jättemycket! Bl a så fungerar inte sturplattan ordentligt ens, riktigt dåligt... :(
lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-02 @ 11:38:32
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se