Skriver motion!

Ja det lät kul va? Skriva motion till regeringen och sånt SPÄNNANDE! Jag vaknade tidigt inatt, fast att jag hade behövt sova, så jag vaknade kl 9 imorse ungefär. ALLT för tidigt. Så jag tog datorn som ståg bredvid mig och började på vår lilla inlämning som vi ska ha inlämnat på torsdag, och försökte komma på vad jag skulle skriva på. Och nu har jag kommit på det, men det är top hemlig info än sålänge ;)
Jaja, nu sitter jag här, mår ganska nice, och skypar med Roosevelt, min underhållning. Det är NICE! :D Här är vi, erkänn vi är fett fina :
Sexigt! ;)
.
.
lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: Nattaaaa

HAHAHA ;D

no offence men trodde först det va en tjej hahahahahaa x)

2011-10-03 @ 09:50:21
URL: http://meewee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se