dagen efter dagen efter...

Nu sitter man här i alla fall, har chillat heeela dagen, inte orkat göra nått annat. I torsdags var det inspark, som var riktigt kul (har jag nog redan skrivit innan) och igår var det fest hos Macki. Jag tänkte lägga ut lite bilder från insparken i alla fall men tog inga igår :( Det kanske hamnar några på facebook och då kan jag lägga in dem här men men! Festen igår var ball som satan i alla fall, började i en lokal vid roslätt men vid 12-1 kom polisen och alla drog. Då hade Linus sedan efterfest vid prelatgatan, då fortsatte det roliga i alla fall! Där var vi väl ca 50 personer? eller kanske lite mindre, vet inte hur många som drog med till efterfesten men ganska många. Allt var bra på ALLA sätt ;) Vid 2- halv tre drog jag och slaggade hos Nina, och det var ganska skönt att sova ut efter två festnätter utan sömn typ. Jag kom hem från nina typ 13.00 idag, och sedan dess har jag gjort...ingenting!! Jo ritat av Marilyn Monroe typ haha (a)
Här är lite bilder från insparken! ;
,
,
utsikten från båten :)
.
.
kön utanför :)
.
.
inne på dansgolvet ;)
.
.
jag och olivia :D
.
.
också jag och olivia haha ;D
.
.
vet inte riktigt vad han här heter, men jag är det också i alla fall ;) det ser ut som om bilden är tecknad :O men jag tog den bara såhär faktiskt, har inte gjort om den någonting haha :P
.
.
olivia och jag leker i soffan ;)
.
.
Sista bilden, här är lilla båten vi var på! :D
.
.
ha det gitt!
lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: tess

haha, han på den bilden.. han heter reza och det va han jag dansa med när mobilen försvann :( xd

2011-09-26 @ 09:06:45
URL: http://tesslarssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se