Jensens Bøfhus!!

Haha stavas det så ?? Idag har också varit en liten chilldag. Det ända jag gjort är att ladda ner massa ny musik till min itunes, använder den lilla sidan ListenToYoutube ;) Den är fan grym!
Det ända jag gjort är att äta med min lilla familj på Jensens i Malmö, fasen har jag varit så mätt någon gång eller? skulle inte tro det :O Sedan gick vi lite i Västra Hamnen och jag tog lite bilder. Dem ska ni få se!
Just nu har jag lust att skypa med någon, vet inte riktigt med vem dock ;) Vill rita också :( något riktigt fint!
Här kommer lite bilder från idag!
190 meter upp i Turning Torso!
.
Turning Torso :)
.
.

lockarsomgreta

Kommentarer
Postat av: linnea

naj va fint! Å fan va många som va på jensen idag :P

2011-09-25 @ 20:41:04
URL: http://[email protected]
Postat av: nina

ni va riktigt nära min skola! :D

2011-09-25 @ 22:37:20
URL: http://nninamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se