Let the monkey out... (Y)

Hejsan!
Sitter och lyssnar på let the monkey out. Haha den är ju riktigt bra, precis som Timbuktus nya låt Resten Av Ditt Liv. Den är också riktigt bra.
För att komma en liten bit på vägen tänkte jag säga att jag har fått en alldeles egen dator!! En MacBook och jag ska ha mycket roligt med ;) Detta betyder att det har blivit snäppet lättare att alltid ha en dator med sig, vilket betyder...bloggande! Kul va! Nej men kände att det skulle vara kul att göra igen (ja jag vet att jag sagt det hundra gånger redan). Så nu tänkte jag börja så smått igen när jag har tid, vilket jag kommer att få nu med dator och allt!
Nu har jag varit i skolan i ungefär en månad faktiskt, det är riktigt roligt. Det är en bra klass och livet leker, träffa massa nya männiksor och vi var precis på team building - läger med skolan uppe vid Kalmar i en liten by som hette Kolboda. Det var fest på kvällarna och riiktigt nice! Kom hem för någon dag sedan bara.
Jaja, vi hörs igen snart! Ha det bra sålänge.
en liten bild från kolboda!
lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se