Redhawks is the shit...

Haha, jag har precis blivit beroende av hockey... hockey är ju BÄÄÄST !! Skoja med mig. Har hittat lite av en favoritsport att titta på , dock bara live, favoritsporten på tv är ju American Football, fler snygga black asses på en tv får man ju leta efer. DET...är nice.
Men i alla fall så hade vi fått gratisbiljetter av skolan att gå på Redhawks första seriematch för i år, och vi slog oss ner, jag och Tess, och sen började det.
Fan vilket drama det var asså! Hockey är ju värsta skådespeleriet. Det bjöd fan på allt möjligt, värsta föreställningen i början, slagge i matchen, och till skillnad från FOTBOLL så är ju hockey precis tvärtom. I fotboll ska man ju lägga sig ner och kvida så fort någon rör en, men i hockey ska dem tåla så mycket som möjligt. Maaaaaannnllyyy....
BTW så vann Malmö med 5-0 ! :D nice.
Hej jag ska börja titta på hockey Hejdå!


;)

;)






lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se