Skoltröjorna!

Nu har vi äntligen fått skoltröjorna! inte så fina som dem man kunde köpa, men dem var helt okej! (a) jag är lite stolt för jag var en av dem som fick S, som var slut när många skulle hämta det höhö. Jaja fina var dem i alla fall :D
YESYESYES.
Det hemskaste var ju dock att i kön till tröjorna så klämde killen framför mig sitt finger i den där metalldörren så den stängde igen. Det var nog det hemskaste jag sett i hela mitt liv. Jag höll på att dö fan! Fick sån klaustrofobi typ bland alla människorna, gick därifrån så snabbt som fan för jag kände att jag skulle spy, men när jag gick in på toan så kände jag att jag skulle svimma istället så jag var tvungen att gå ut därifrån. Läraren som kom sen sa att jag fått en panikångestattack tydligen. Har aldrig mått så dåligt i tror jag. Stackars kille! tänker på honom, hoppas verkligen det är bra med honom ;'(
Känner mig lite dum att jag nästan spydde av hans mosade finger typ ... =(
; jaja, här är bilder på skoltröjan! ;
:)
Heeerååå!
lockarsomgreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • bloglovin
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se